Mietin tässä tänään töissä jälleen kerran koiria ja niiden aivoituksia. Tietenkin Mantasta ja Mistystä. Uskokaa ta älkää mutta tämän jälkeen ymmärsin paljon enemmän niistä, niiden aivoituksista ja siitä miten pystyn ehkä hyödyntämään noita tietoja kolutuksessa. Joten kokeilkaapa! Ensiksi laittaa ylös Omat mietteet koirien nimen alkukirjaimista ja sen jälkeen koirien mietteet itsestänsä jos ajattelisivat kuin ihmiset. Elikkä.

MANTA:

M= Maailman mahtavin, musikaalinen Mappu Mascarpone jäätelö. Manta ajattelee näin. "Minä vaan Manta"

A= Arka, "Anna mulle eka"

N= Naurava, nokkela, naurava nappisilmä "Nuolen sua ny"

T= Topakka töitä rakastava tytsy "Tehää töitä nyt, kuulitko"

A= Agilitya! "Agilityyn tahtoo"

Sitte Mistyn kommentit:

MISTY:

M= Minä Misty Malli Mannekiini. "Mä oon paras missi Misty mannekiini" Hei huomaatteks te mua??"

I= Innokas, iloinen, itsepäinen, ilahduttava ilopilleri. "Innostunut, iloinen"

S= Sähläpelle, sosiaalinen, söpöliini. "Syötävää mulle"!!!!!!

T= Topakka, terhakas, Tänttärällä tuhokalle. " Tee työtäs laulellen trala lallallallallei....!!!"

Y= Yksiaivoinen. Näin tuumaa siis kelpie: Yksi ynnä yksi on yksi.. EIKS NIIN? "Ykkönen olen minä Gröhöm

Tällaisia oivalluksia meiltä. Kokeilkaapa te kanssa ja katsokaa auttaako???