Hoh hoh. Niin paljon tapahtunut ja miettinyt ja pohtinut että että.

No mutta aloitetaan nyt jostain. Mistyn kanssa on ollut elämä nyt tosi haastaavaa tän pari viikkoa. Neiti vaan menis ulkona omia teitään, nokka maassa ja syöden kaiken moskan, paskan, tumpit, multaa, hiiriä jne. Mua sei ei kunniottais pätkääkään. Vaikka sitä oon sen eksyttäny jne mut vitsi ei sitä kiinnosta yhtään. Yöllä se on sit oksentanu paskaa, kakonut ja muutenkin voinut pahoin. Lisäksi aina pieniä tihutöitä tehnyt kun olen ollut pois.

No tän viikon torstaina mulle sit riitti. Tulin illalla orkesteritreeneistä kotiin ja lähdettiin likkojen kanssa lenkille tuohon ihan tutulle lähireitille missä oon aina pitäny tyttöjä vapaana. Ihan hyvin lenkki meni tai suht mitän nyt Misty kyllä kovasti yritti siinä tehdä jotain metkuja.. No sit se vaan päätti tos vähän ennen kotia et nyt hän lähti. Mantan kanssa oltiin hetki kävelty ja ajattelin et kyl se Misty tulee hajultansa perässä. Mut ei.. Siinä mä sit huutelin pimeässä tyttöä ja etsiskelin Mantan kanssa.. Mut ei mitään. Kunnes yht äkkiä neiti juoksee siitä mun ohi häntä heiluen vaahtoa suu täys. Sit minä neiti nappasin ton kelpi rontin syliin ja suoraa kotiin. Neiti pesuhuoneeseen ovi kiinni ja sinne jäi.

Päätin kokeilla nyt tota jääkautta .. Eli tyttö pesuhuoneessa vuorokauden ilman mitään huomiota. Ja vuorokauden paasto. Sen jälkeen eilen pääsi asuntoon. Ulkona nyt vaan Misty hihnassa ja muutenkin sitä ei  huomioida sen alotteista. Noh nyt alkaa toimivan piikuhiljaa. Jopa tuhojakaan ei neiti oo t'änään ja eilen tehnyt yhtään kotona, ei kerjää ruokaa, eikä myöskään mee Mantan kipolle.

Eli näin suomeksi sanottonu käyttöohjeet Mistylle älä huomioi sitä, ravistele ennen käyttöä, jos treenaat ota se suoraan häkistä, tai kuonokoppa päästä pois ja suoraan namia, katsekontaktia ja sit homma pyörimään. Älä missään välissä anna Mistyn laskea päätä maahan muuten peli on menetetty. Nyt tosiaan tajuan kun luonnetesti tuomarit sanoi mulle  sillon kun oltiin Mistyn kaa siinä et sulla on tosi ovela koira. Se näyttelee olevansa pehmeä mutta loppujen lopuksi on ovela kuin kettu ja kiero kuin korkkiruuvi Hyvä koira kun sen saa toimimaan mutta töitä pitää tehdä tuplasti enemmän kuin tavallisesti.

Tällaista siis meillä. Nyt sit vaan yhteiselomme Mistyn kanssa on tiukkalinjaista ja tosi johdonmukaista. Selkeesti Misty stressaa jos se joutuu hoitoon vähäksikin aikaa muualle.. No mut me yritetään jatkaa nyt näin.

Kohtu vaan nyt veke ja katsotaan jos sit hormonit häipyis ja kukko tasottuis. Viikko sit kun oltiin agryn agimestiksissä niin siellä se meni kuin mikäkin tykki. Nolla napsahti ja voitto.. Siinäkin porkkana suoraan autosta sylissä esteen taakse.

Eikös olekin mielenkiintoinen Koira?