Pakko kirjoittaa kuinka Manta taas keksi kivaa pientä.

Meinaa torstaina kun oltiin lenkillä jah siinä sitten lenkin lopussa olin ihan ajatuksissaan niin yht äkkiä Manta pomppas umpilumihankeen ja näkkäs Anna lehden. Siinä se sit mulle esitteli Anna lehteä. Noh sanoin sitten et hieno tyttö otetaan mukaan jah siinä samassa Manta otti lehden multa kädestä ja lähti raivoisasti lukemaan lehteä niin et sivut lenteli, ärinä kuului ja neiti juoksi minkä kintuista pääsi. Toisella oli hauskaa.. Pari ihmistä siinä tuli vastaankin jah alkoi kans nauraan aivan hillittömästi Mantalle et mitä se koiruli oikein tekee. Noh mä kerroin sitten jah kaikilla meillä oli hauskaa. siinä välis joo Manta vielä bongasi vastaantulevan uros pitkäkarvaisen collien johon se rakastui korvia myöten. Sinne se syösyi flirttailee sitä jah ujellus oli kova. samoin Mantan piti se omistajakin moikata ja oli sitä mieltä et se koiran omistajakin oli maailman ihanin jah sai rapsuttaa toista vaik kuin kauan. Niin kunnes yht äkkiä Manta taas muisti et ainiin lehti projekti..... Sinne taas sit Anna lehden pariin jah lukemaan sitä. Lopulta kun oltiin melkein kotona niin tuolla veijarilla oli enää kolme puolikasta sivua jäljellä (suussansa) Hoo siinä se katteli mua pää vinossa jah vekkuli ilme kasvoilla jah onnellinen et kato Äiskä!!! Vitsi mä nauroin kyllä taas itteni kipeeks. Jah omat mietteet jah ajatukset kyl hävis taas sen siljan tien muualle.. Voi tota mun pikku bortsua kun aina sillä on pilke silmäkulmassa jah joka päivä keksii jotain touheloita.