Hellurei! Enpä ole nyt juuri päivitellyt kuulumisia kun mulla on ollut molemmat niska, hartia ja kaula niin jökissä, jumissa ja kipee et jos koneella kirjoittaa alkaa heti sattuu. Oon nyt ollu saikulla pari viikkoo. Tosin enpä tiedä onko auttanut kun siitä huolimatta minä ikiliikkuja olen soittanut pilliäni ja touhunnut Mantan kanssa agilitya ja koiratanssia

No mut kuitenkin Misty tuli tänään kotiin vihdoin. Nyt se on mun ikioma paperit kirjoitettiin kun kasvattaja toi sen. Pennut saadaan rekisteriin myös. Pennut on nyt viisi viikkoisia. Kotia viellä vailla ainakin pari......

Ette usko mikä riemu oli tytöllä kun näki mut. Pyöri, hyppi, ujelsi nuoli mun naamaa varmaan puol tuntia ja hötkysi sillai miten adhd kelpiet pyörii. Manta alkuun alkoi mököttää mut pian se sit innostui. Ulkona tytöt kirmasivat kilpajuoksuun ja haukkuivat kilpaa.. Mut kuitenkin ihanaa ihanaa nyt mulla on vihdoin Misty taas ja päästään kohtia uusia kuvioita ja koukeroita. Pakko lähtee huomen tokoo sen kanssa..

Mantan kanssa oltiin tänään toko kokeissa Helsingissä. Ihan jees Mappu meni. Joka liikkeen teki tosin noudoissa kaikissa piti antaa tuplakäsky.. Hyppynoudossa Manta meni kapulan luo istuu ja piti sitä suussa esteen takana  siinä se katteli kun lopulta sit hyppäs takas kapula suussa kattelee viereistä kehää. Sit kun karjasin sivulle niin heräs.. Outoa Mantaa.. Pelle koira. Metallissa taas räkäs sen suusta puolivälissä ja oli tulees mun luo et lelu lelu heitä jo.. TAAS taas senkin rontti Manta räkäs sen kapulan. Miks se tekee ton aina kisoissa. Treenatessa se nykyisin tuo sen luo ihan ilman mitää mut kun kisat on se aina räkäsee sen. Onko teil antaa vinkkei mitä teen et se alkais pelittää kisoissakin. Tunnarissa Manta päätti sitten taas kääntyä toisinpäin istuu katsoo viereistä kehää taas. Sain sen sit Manta käskyllä takas ja sit oma niin tajus et mikä oli kyseessä. Ruutuunkin neiti meni mut jäi vaan pällistelee sinne keskelle kaks maahan käskyä piti antaa muuten ok. Eli Manta oli vähän muissa maailmoissa koko ajan ja otti häiriöö tosi paljon viereisestä avo luokan kehästä. Voi tota ronttia. Saatiin kuitenkin kakkostulos ja oltiin kisan toisia kymmenestä koirakosta. Vain kaksi koiraa sai tuloksen.. Tuomarikin oli tiukka täti mutta oikeudenmukainen. Kaisa Lähdesmäki siis. Harmi vaan et se vika ykkönen jäi taas. Höh höh. Täytyis vaan alkaa miettii myös tota seuraamista et lähdetäänkö takas patukka seuraamiseen kun namien kanssa toi hyytyy kehässä. Lelu taas antaa siihen potkua.. Noh pitänee miettiä ja kokoeilla jossain vaihessa. Noh mut nyt kohti uusia kujeita. Viikonpäästä seuran omat agimestikset ja Mantan kanssa agilitykisat viralliset. Kun mä saisin hartiani kuntoon..