Tänään sitten suuntasimme Mistyn kanssa agikisoihin haarajoelle. Jooh. Ihan suht meni. Hyllyt tuli kahdelta radalta ja yhdeltä sit kymppi. Ihan hyvin Misty meni Mistyksi. Siis sellaista perusrauhallista vauhtia. Yhtään ei mennyt nokka maahan radalla. Mutta teinkin sen niin että likka häkissä muuten ja juuri ennen rataa otan sen ja syötän nameja tällä kertaa kieltä nam!! Sit kannan sen esteen taa ja heti lähdetään. Eli nokka vaan yksinkertaisesti ei ehdi maahan. Mut onhan toi rassaavaa et toista saa motivoida ja tekemällä tehdä suurinpiirtein voltteja et saa sen innostumaan. Voi elämä sentään. Kai se mun vaan täytyy hyväksyä Misty tollasena. Voi vitsi kun odotan vaan et saan sen leikata katsotaan sit jos Mistykin innostuis. Mut radat meni siis ihan jees. Omat ohjausmokat vei sen hyllyiksi. Kontaktit otettiin vaik ois saanu olla nopeemmat mun makuun. Keinunkin se otti vaik tuomari muka antoi meille vitosen alastulosta ja toisella radalla muka kielto. Eikä ollut siitä oon varma. Misty otti keinut joka radalla. Mut tuomarit on tuomarit niillekin sattuu erehdyksiä. Toivon vaan et Misty olis vielä joskus kelpie eikä laiskan pulskee kissa.. Sorry nyt vaan.. Noh on mulla sylivauva jos ei muuta.

Mantan kanssa sit tokoiltiin päivällä. Hyvin meni taasen. Kaukoissa vaan oli tänään eka sitä mieltä et seisomaan en käy. Eilenkin oli samanlainen kaukoissa et aluks ei millään noussu. Sit kun uudestaan ottaa niin johan toimii. Ihan tarkoituksella otan noi kaukot loppuun kun kisoissakin ne on lopussa. Ja vaikeenhan siinä tekee just se kun virtaa ei enää tahdo olla koiralla ja sit sen pitäis vääntää kaukot siihen. Ei muuta kuin voimakkaat käskyt vaan jos on väsynyt koira. Se on ainut tapa miten Mapsun saa tekee sit. Noh saa nähdä mitä sit kisoissa. Mut oon mä ihan luottavainen kuiteskii. Palkkaa on vähennetty pikkuhiljaa.. Hyvin toimii.. Nyt vaan mulle malttia olla junnaamatta.

 Noh saas nähdä mitä me jaksetaan nyt taas tehdä viikolla kun mulla alkaa huomenna työt ja oon ihan sika väsynyt jo nyt ollut nää pari päivää. Jalat ei jaksa, mikreeninpoikasta monena päivänä ollut jah.. Aikanen herätys viikolla apua ei sovi mulle. Noh mut elämä on. pakko yrittää.