Oltiin tosiaan lemmikkieläinmessuilla agilitykisoissa Mistyn kanssa viime sunnuntaina. Koiria oli rajoitettu osanotto joten kolmosia oli sellainen kolmekymmentä noin makseissa.

Radat oli Seppo Savikon laatimia todella kinkkisiä ratoja. Hylkyjä tuli aivan tolkuttomasti. Mutta Misty oli aivan uskomattoman kuuliainen, nopea ja intoa täysi. Ihana ohjattava. Eka radalla tuli vitonen loppu suoralla kun vedätin sitä niin piituden vika palikka kaatui. Silti tuloksissa oltiin neljänsiä. Toka radalla myös viisi ja hiukan yliaikaa kun lopussa A.an jälkeen mulla voimat loppui kesken jah ylävartalolla en ehtinyt sille näyttää pussia näin  meni sen ohi. Sit sain sen korjattua ja sit loppu meni oikein. Vikarata hyppäri oli sit puhdas nolla mutta siinäkin kaksi sekuntia yliaikaa. Siinä Misty varasti lähdössä niin et mulla hetkeks meni pasmat sekaisin niin et alku radasta tuli muutamia tyhmiä kaarroksia. Muutenkin oli mulla voimat niin lopussa jah sydän muljus et otin ohjauksen aika varman päälle. Oltiin siis toka ja kolmannel radalla kolmansia sit. Eli joka radalla päästiin palkinnoille kun viisi parasta palkittiin. HUISIN hyvä päivä siis. EKA kertaa Misty pääsi KOLMOSISSA palkinnoille. Vaikka häiriöö oli kyllä tosi paljon ja kuulutuksia mut se ei sitä haitannut. Tuomarikin sanoi että sulla on sika hyvä koira mut nyt vaan kaarrokset pois radalta ja mun ohjaus varmaksi niin tulee huippusuoritukisa. Mä kun olen aina pitänyt Mistyä hitaana agilityssa verraten Mantaa. Nyt kuitenkin Toisella radalla Mistyllä oli nopein etenemisnopeus mikä oli otettu. Muistaakseni 2.61 metriä sekunnissa. Eli ei se Misty ookaan niin hirveen hidas sillä vaan kun on sellaiset kenguru hypyt ja kelpie kaarrokset niin ne vie aikaa sillä.

Palkinnoiksi saimme kuitenkin kolme säkkiä ruokaa, mahlääkkeitä, leluja, luita sekä ruusukkeet. Hyvä mun pieni pimmu.. Eli ollaan me josku agilityvalioita PImmun kanssa..