Niin kaikki oli kuulemma sujunut hyvin paitsi sit eilen kun Sari oli tullut kotiin niin koirat oli vedelly vähän safkaa. Muista koirista en niinkään tiedä.  Mut Misty oli vedelly koiranruokaa, kukkamultaa, lannoitetta jah varmaan kukkaakin sillä seurauksella et oli kuin pullataikina kun sain sen kotiin illalla. Tuskaa jah hermoja alkaa jo raastaa kun Misty ei muuta teekään kuin tuhoaa syö minkä kerkee jos on yksin. Mullahan Misty on päivät häkissä koska muuten ei kotia olis jäljellä mulla jos neiti on vapaana huushollissa kun oon poissa. Kuitenkin eilinen ilta meni sit siinä et koira tärisi, läähätti ja makasi. Tänään paska on sit lentäny takapuolesta ja massu vielä pömpöttää sekä meiti hiukka flegu.

Hoh hoh mikä vitsi noita kelpieitä riivaa kun on tollasia riiviöitä et tuhovimma ja syöminen on ihan posketonta. Eikä Misty ainut kelppari oo. Tosi monista oon kuullu et ovat tosi häiriöherkkiä, tuhokalleja, possuja.. Onhan tosin niitä killteikin kelpieitä mut aika moni on tollasia hösiä joilta puuttuu ruuvi päästä.

Nesi edesmennyt kelpienihän oli ihan samanlainen vielä hullumpi kahelimpi kelpie joka söi lääkkeitä, harppeja, kyniä jah mutta aina hengissä selvis.. On tääkin kun Mistystä ei ikinä tiedä miten se tekee töitä ja millä päällä se on.. Välillä se tykkää tehdä mut välillä on sellainen torvi et...... (Eipä ole kelpie kyllä mun tuleva koira) Bordescollie tulee oleen mulla aina. En lähde haukkuu tässä mutta ei vaan sovi mun hermoille kelpie. Mistystä tykkään kuitenkin jah onhan siinä paljon hyvääkinM mahtava näyttelykoira mutta sit toi kääntöpuoli on toinen. .