No niin meidän elämästä nyt Mantan kanssa kaksin. Manta on ollut taasen kuin pikkupentu.. Muutamat päivät Mistyn lähdön jälkeen se oli kuin maansa myynyt mutta nyt taas sellainen energiapakkaus et oksat pois. Ollaanhan me kaikkee duunattukkin. Mut olllaan nyt hiukka hissukseen siitä miten meidän toko treenit menee ja kuinka etenemme. Mulla on uusi taktiikka mut en vielä sit paljasta.. Katsotaan!! Toko Kisathan meil on nyt lauantaina.. Aika näyttää.. Toiveikas olo mulla ja koiralla kuitenkin on.. Agilitya ollaan Mantan kanssa nyt myös käyty ottaa joka tiistai Ristarilla. Eilen meni sika sika hyvin.. Mulla siihenkin uusi taktiikka ja ohjaus. Pelittää.. Kontaktitkin menee. A.a nyt on sellainen minkä se jumittaa tai läpijuoksuna ottaa mut muuten jes. Keinukin menee kun mä oon avittanu jos meinaa rynniä liikaa. Eilen tein tekniikka kuvioitakin ja koukeroita niin vitsi vau pelittää. Rimatkaan ei lentäny.. Manta jopa joi myös treenien jälkeen ja välissä Vau!! Sen verran nyt paljastetaan et ilmotin sen agilitykisoihin syyskuun lopulle. Hip heijaa!!  Mitäs muuta... leikkimistä, lenkkeilyä, uimista.. Tokon suhteen en kuitenkaan vielä paljasta mein tekniikkaa ja taktiikkaa.. Saatte aravata. Kyllä sen sit paljastan kun kun