Noh niin ehkä se suurin ongelma ja murhe on tällä hetkellä mun terveys meinaan se on mennyt huonompaan suuntaan ja sairauteni kanssa oireilee nyt enemmän. Siksi ei voi pysty täysillä tekee koirien kanssa mitä haluaa jah agilitykin on raskasta. Kun saan itseni kuntoon niin sit voidaan keskittyä jah tehdä asioita täysillä. Oon nyt kuukauden ollut päiväosastolla jah voipi olla et osastollekin menen hetkeks jossain vaihees jos ei ala korjaantuu. Onneks Mantalle ja Mistylle on kuitenkin tiedossa hyvät hoitopaikat tarvittaessa.

Vappu onkin mennyt siinä et oon ollu flunssasa ja kipee. Tosin eilen kyl tokoiltiin silti ja tänään olin ristarilla ottaa agilitya kun oli niin ihana ilma et pakko oli päästä treenaa. HYvin meni kyl molemmilla likoilla. Maanantaina alkaa sit vihdoin noin Jaun Agilitytreenit Mistyn kanssa. Vähäks mä ootan. Nyt kun vaan malttais ite ottaa suht rauhallisesti ja soittaakin kohtuudella.