Do diin. Tänään aloitettiin sitten uudessa agilityseurassa Jaussa treenit.

Nyt tuntuu että tuo seura on juuri mulle. Seura on todellakin tavoitteellinen jah sekä kouluttajat jah koulutettavat motivoituneita. Eli jos haluaa oikeesti menestyä, kehittyä agilityssa jah saada koulutusta niin tuo seura on juuri sitä. Ymmärrän nyt oikein hyvin miksi sinne seuraan ei kuka vaan pääse jah miksi säännötkin ovat tarkat sekä maksukäytännöt.

Meidän ryhmä koostuu aika sekalaisesti ykkösen ja kolmosen kisaavista koirakoista mutta koulutus anti on tosi mahtavaa ja ratakin ihan kivan haastava. Jokaisella ryhmäläisellä ohjaukset oli tosi hyvin hallussa jah koirakotkin ihan kivoja.

Tehtiin tänään niin että jokainen koirakko teki putkeen oman treeniaikansa. Eli Noin 20 min 30 min per koira. Siinä saikin ihan kivasti juosta, käyttää päätä ja vartaloa.

Eli siis rataa tehtiin. Huu vitsi olin jännittäny koko päivän jah kun laitoin Mistyn lähtöön aattelin et eih apua mokaan ja koira karkaa.. Mitä teen äkkiä kotiin. Noh mutta toisin kävi. Misty lähti kuin raketti, kuunteli, teki suht pienet käännökset jah.. pelitti. Tulihan meillä pari virhettä ekalla kerralla mutta kun kouluttaja kertoi miten niin heti alkoi pelittää. Kaikki vaan toimi kuin unelma. En tiedä osasinko ohjata sit tai mitä mutta Misty oli nopee, kuulianen jah voih mitkä kepit jah loppusuoran takaaleikkaukset ne oli jotain ihan taivaallisia.

Mei kouluttaja viel pyysi muita tyyppei viereiseltä radalta katsoo mei suoritusta jah just niitä tyyppei jotka on koirien kans tuolla huipulla. Vitsi mä olin paineessa kun se kouluttaja siinä sano et non niin tehkääs nyt koko rata jah katsokaas muut miten tehdään nopee virheetön nolla. No siinä sit mä aloitan koko radan Mistyn kans. Jah ette voi uskoa miten melkein itkin onnesta maalissa. Misty teki siis nopean siistin virheettömän ratasuorituksen kaikkine koukeroineen. Tosi moni kehui siinä sit Mistyä kuin se on loistava koira jah nopee. Erityisesti kuulemma kepit ja keppikulmat on ihan erityisen hyvät ja parhaimpia mitä Jaussa on nähty. Kauhee kysely et tuut sä Sm.eihin. Mä sanoin et eih vielä et ei meil oo tupla nollaa.. Noh siinä sit porukka sanoi et ehtii vielä et mun ois pakko mennä sm.eihin. Sanoin et joo ens vuonna sit.. Voih tää kaikki tuntuu niin uskomattomalta.. Mua ei koskaan oo näin paljon kehuttu ja tsempattu,, jah voi miten Mistyn kanssa on itketty jah tehty töitä.. Välillä sitä on jo melkein luovutettu. Mut nyt Misty on kolme viikkoa tehnyt aivan mahtavasti töitä niin tokossa kuin agilityssa jah muutenkin ihan uskomaton työhullu koira ollut.

Tehtiin ennen agilitya siinä tokoakin tytsyn kanssa jah sekin oli jotain käsittämättömän upeeta. Seuraaminen, kaukot, nouto, istuminen vain palkkana namikuppi niin voih se oli ihan palvovaa. Häiriötä oli tosi tosi paljon mut Mistyä se ei hetkauttanut.

Voih kunpa tää mein ura Nyt Mistyn kanssa alkais tästä. Jah ai kun mä jo innolla odotan ens maanantain agilityja.

Tehtiin Mantankin kanssa ennen mein treenei keppikulmia, eteenmenoja jah koukeroita hypyillä. Sekin oli kuin enkeli jah yhtään rimaa ei tippunut. Moni bc ihminen ja ryhmäläinen tuli ihailee mun pikku mantaa jah oli ihmeissään sen nopeudesta jah kepeistä.. Yks ikävä bortsu immeinen oli jonka piti heti Mantaa ja mua nälväistä mut äh niitä on aina.. En mä siitä välitä. Sorry ei ollut nyt tarkoitus vaan kehua ja ylistää Mistyä ja Mantaa mut kun tänään vaan sai niin paljon positiivista palautetta koirista et eih sitä itsekään voi uskoa todeksi. Töitä oon niin sikana tehnyt noiden molempien kanssa et tää positiivinen palaute tuntuu niin hyvältä jah vielä tuo Seurakin on niin mahtava.

Nyt kun vaan tuun eka ite kuntoon terveyden puolesta niin sit tehdään kaikkea täysillä.. Haaveita on jo paljon Mistyn kanssa..

Niin ja toinen loisto uutinen tänään oli se et saan jatkaa mun töitä kirjastolla niin pitkää kun haluan. Uus soppari tehdään parin viikon päästä. Töissäkin kun kävin piipahtaa perjantaina niin voi kun niillä oli jo ikävä mua.. Kaikki kyseli et millon tuut taas töihin.. Jee onks vähän siistii kun on kiva työpaikka jah koiraseura, sekä orkesterit.. Nyt vaan elämä muuten kuntoon.. Kyllä mä oikeesti oon taas iloinen jah mielialakin pikkuhiljaa nousee..Oon niin häkeltynyt kaikesta et ihan kuin tää ois unta,