SIIS Siis sinä Paska idiootti tokotuomari siitäs sait.. Vaikka et nähnytkään agilitykisojamme eilen Purinalla.. Mutta Joo Mantako hidas ja inhoisi mua..

Eli tosiaan eilen suuntasimme Purinalle agilitykisoihin Mantan kanssa. Eka radalta saimme hyllyn kun minä tollo ohjasin tuon höyryvillen väärälle esteelle. Toka radalta hyppäriltä saimme tuon Sm Nollan. Lähdin tappoasenteella radalle ja päätiin että nyt mennään täysillä vaikka rimat lentelis niin mennään. Jah jah se toimi. Manta katseli kummissaan et mikäs nyt raivo mulle tuli.. Noh kun tyttö tajus niin jo draivi lähti. Rata olikin tulta. Manta haukkui ja meni kuin nato ohjus. Mä juoksin niin kovaa kuin kintuistani pääsin ja sain sen kinkkisen radan läpi. Huh. Maalissa oli vain olo huh mä kuolen apua.. Oliko se NOLLA. Ja se oli. Koiria oli noin kolmekymmentä midi kolmosta noin. Ja meillä oli viidenneksi nopein aika. Eli on kai Manta aika nopee.. Muutenkin koira nautti suunnattomasti päivästä. Ennen rataa teimme pitkän lenkin, Manta sai uida lammessa ja agilitylämppäreit tehtiin ja tottista.. Välissä hiukan istuskeltiin nurmikolla ja rapsuttelin tuota karvakorvaa.. Jah historiaa Manta jopa oli hiljaa radan reunalla kun muut koirat meni rataa. Ainut millon se tulistui oli kuin belkkarit meni ja muut bortsut.. Mun tulisielu kuitenkin osas relata vaik muut teki agilitya.. Ratojemme jälkeen vielä juostiin, kirmailtiin ympäri heinäpeltoja ja leikittiin. Kotona Manta sai possunkorvan.. Nam.

( Mut jos meistä ei ole muuhun niin ainakin koira osaa agilitya..)

Tänään ollaan otettukin sit iisisti. Noh mitä nyt mä ollu mikreenin kourissa jah kävin työhaastattelussa eläinlääkärissä... Jos pääsisin eläinlääkäriin pieneläinhoitajaks.. Nyt vaan odotellaan.